Za co klienci kochają centra handlowe?

Zakupy to czynność, którą wielu Polaków wyjątkowo polubiło. Świadczą o tym coraz liczniej występujące galerie handlowe. Warszawa ma ich najwięcej, a już istniejące budynki sukcesywnie są modernizowane. Dlaczego tak bardzo polubiliśmy centra handlowe?

Polak w galerii

Jeszcze dekadę temu centra handlowe odwiedzaliśmy kilkanaście razy w roku. Ta tendencja nie tylko nie zmalała, ale lekko poszła w górę. W międzyczasie duże sklepy mocno zmieniły swój profil. Nie są identyfikowane wyłącznie z zakupami i usługami, ponieważ znacznie poszerzyły ofertę rozrywkową. Częstsze wizyty są więc nie tylko podyktowane chęcią zakupów, ale również odwiedzeniem restauracji czy wizytą w kinie. Niecałe 10 proc. ankietowanych przyznaje, że częściej niż raz w tygodniu odwiedza galerie handlowe. Warszawa i inne duże miasta starają się, aby do sklepów wielkopowierzchniowych można było wygodnie dojechać miejską komunikacją. Dzięki temu uniknie się długotrwałego poszukiwania miejsca parkingowego. Udogodnienia doceniają konsumenci. Im lepiej skomunikowany sklep, tym frekwencja większa.

Wygoda zakupów

Najważniejszym powodem do odwiedzania dużych sklepów jest wygoda zakupów i dostępność usług. Kupując różne produkty, odwiedzając fryzjera czy nadając paczkę, można korzystać z miejsc takich, jak galerie handlowe. Warszawa ma coraz szerszą ofertę dla swoich mieszkańców i turystów. Nie ma potrzeby objeżdżania miasta w poszukiwaniu dobrej piekarni, sklepu z wędlinami, butików z ubraniami czy kiosku z gazetami. Wszystko jest do ogarnięcia pod jednym dachem. Co więcej, duża powierzchnia to różnorodność oferty. Centra handlowe skupiają więc podmioty z ofertą na każdą kieszeń oraz bardziej luksusowe butiki. Przeciętny klient to już nie tylko szeregowy Kowalski, ale także osoby dobrze zarabiające.

Galeria handlowe – Warszawa: bogata oferta

Centra handlowe IV generacji, na której etapie jest większość polskich obiektów, stale pracują nad tym, aby przytrzymać klienta jak najdłużej. Stąd powoli pojawia się możliwość odwiedzenia filii swojego banku, pójścia do przychodni, kręgielni, klubu fitness czy też wzięcia udziału w wystawie bądź evencie. Klienci mają świadomość, że jedna lokalizacja jest w stanie zaspokoić coraz więcej potrzeb, również kulturalnych. Galerie handlowe w Warszawie nieustannie sprawdzają nawyki konsumentów. Analiza danych sprawia, że ich oferta jest jeszcze bardziej skrojona na miarę współczesnych potrzeb. Sprawdzany jest nawet poziom zadowolenia klientów z jakości świadczonych usług na terenie galerii.

Jako klienci, Polacy stają się bardziej wybredni. Doceniają jakość i są w stanie zapłacić więcej za dobry produkt. Lubią być dobrze obsłużeni i poinformowani, w którym miejscu znajduje się punkt, jaki ich interesuje.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here